Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Κυριακή, " πράξη" τρίτη!!

Καλημέρα σε όλους!!

Πολύ καλά κινήθηκε το στοιχηματικό Σάββατο, αν και δεν "ματώσαμε το διχτάκι", παρόλα αυτά όμως πέρασαν πολλά κομβικά σημεία, αλλά και έσπασαν κάποια άλλα, λιγότερα, στα οποία όμως εμείς είχαμε στήσει τα δελτία μας.
Έτσι για άλλη μια μέρα, δεύτερη σερί, χάσαμε 2 δελτία από ένα ματς, το ένα μεσημεριάτικα, από την Όλνταμ και το άλλο από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, στα εκτός ΟΠΑΠ.
Εκεί που δεν πήγαμε καθόλου καλά, ήταν στις προβλέψεις με τα μεγάλα σημεία, την πλειοψηφία των οποίων τα βάλαμε στο σύστημα - πρόταση της ημέρας.
Σε γενικές γραμμές όμως οι προβλέψεις κινήθηκαν σε πολύ ψηλά ποσοστά και μάλιστα σε σχέση με την πληθώρα των σημείων τα οποία εκτιμήσαμε και σας προσφέραμε χθες.
Ο απολογισμός για χθες έγραψε, 59 στα 100 στα εντός ελληνικού κουπονιού παιχνίδια και 9 στα 13 στα εκτός ΟΠΑΠ.
Είναι λογικό όταν προσφέρεις τόση μεγάλη ποικιλία σημείων να έχεις και αστοχίες σε κάποια παιχνίδια, αλλά εγώ είμαι αναγκασμένος να προσφέρω εκτιμήσεις για όλα τα γούστα.
Εσείς είστε αυτοί οι οποίοι θα επιλέξετε, ποια και πόσα τελικά θα χρησιμοποιήσετε
Δεν είναι άλλωστε υποχρεωτικό ο τρόπος παιξίματος ο δικός μου να συμβαδίζει με τον δικό σας.
Εσείς έχετε τις εκτιμήσεις μου, για όσα πιο πολλά παιχνίδια έχω αναλύσει και αξίζει να αναλύσω, σας δίνω τις προτάσεις μου σε δελτία και είναι δικιάς σας επιλογή αν και ποιες θα ακολουθήσετε.
Τα ποσοστά πάντως τον τελευταίο μήνα κινήθηκαν γύρω στο 60%, με εκτιμήσεις κάθε μέρα και ειδικά τα Σαββατοκύριακα, για πάνω από το 80% των παιχνιδιών του ελληνικού κουπονιού.
Σε αυτούς τους ρυθμούς θα κινηθούμε και η πληθώρα των μαιλς τα οποία μου στέλνετε, αλλά και οι μετρητές των επισκεπτών που έχω, μου δίνουν κουράγιο και δύναμη να είμαι εδώ και να τα λέμε από καθημερινή βάση και πολλές φορές την ημέρα.
Θα ανεβάσω τις εκτιμήσεις για την σημερινή μέρα, λίγο μετά τις 12.30 το μεσημέρι.
Μέχρι τότε καλή σας ημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

DISCLAIMER

Information contained in this site is for news and entertainment purposes only. Any use of this information in violation of any Federal, State, or Local laws is strictly prohibited.

Is only for persons over 21 years old.

Παίξτε με σύνεση. Ο τζόγος ενδέχεται να γίνει εθιστικός. Εγκυμονεί οικονομικό ρίσκο και ρίσκο εξάρτησης. Επισκεφτείτε το www.kethea-alfa.gr για συμβουλές και υποστήριξη. ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ τηλ. 1114.

Η pasqual's bet predictions προβάλλει αποκλειστικά εταιρείες που παρέχουν νόμιμα τις υπηρεσίες τους στην Ελλάδα, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (αρ. 50 παρ.12 Ν. 4002/2011 και την Επιτροπή Εποπτείας και ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ).